czwartek, 15 listopada 2012

Francuskie rurki nadziane

Cały czas poszukuję przekąski idealnej do piwa, i w swoich poszukiwaniach zbliżam się coraz bardziej do ideału. A że ostatnio nabyłem takie rurki, na które się nawija ciasto i wychodzą rurki z ciasta, to postanowiłem coś nafaszerować.

  • opakowanie ciasta francuskiego
  • serek twarogowy
  • łosoś wędzony, albo samemu przygotowany gravad lax
  • chrzan
  • jajko
  • galaretka z pigwy (trzeba zrobić samemu), albo jakikolwiek dżem
  • śmietana 18%
  • szczypiorek
  • koperek
  • sól
  • pieprz

Serek mieszamy z posiekanym nie za drobno łososiem, drobniej szczypiorkiem i bardzo drobno koperkiem. Dodajemy odrobinę chrzanu, doprawiamy do smaku dolą i pieprzem. Mieszamy i niech się gryzie.

Ciasto francuskie kroimy na około centymetrowe paski, nawijamy na rurki, smarujemy rozbełtanym jajkiem i pieczemy.

W międzyczasie przygotowujemy sos z chrzanu, śmietany, galaretki, czy co tam mamy, doprawiamy solą i pieprzem.
 Masą serową  nadziewamy rurki francuskie, podajemy z sosem chrzanowym.

Do piwa chyba lepsze niż ciasteczka... Albo już sam nie wiem...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Jedzenie jest fajne, przygotowywanie go jeszcze fajniejsze :) A przy stole można podyskutować o wszystkim ;) A że staram się jeść to, co podpowiada mi organizm, to będzie tu prawie wszystko. A jak mi się czasem nie o jedzeniu napisze... no cóż, może się zdarzyć.